søndag den 9. oktober 2011

GlÆdE

Uha hvor har jeg mange ting jeg glæder mig til lige nu. Jeg elsker i den grad når der er mange ting at se frem til. Lige nu glæder jeg mig til at få min bil serviceret (var ude og køre i dag og den står ikke sååååå godt fast på vejen i regn og blæst), så glæder jeg mig til at skulle holde møde med en områdechef for KFUM spejderne med henblik på at blive en del af korpset (hedder det egentlig det?), så glæder jeg mig til en 'tøseweekend' med gode veninder og en tur op til min dejlige faster i det nordjyske.

Jeg synes der er enormt meget at fejre resten af dette år. Jeg elsker julen og i år skal jeg fejre den med min søster og min far. Det er simpelthen vidunderligt. Desuden glæder jeg mig meget over mit gode helbred, hvor langt jeg er kommet, hvor meget jeg har lært og hvor heldig jeg er med hensyn til den mand jeg har i mit liv.

Jeg ELSKER at stoppe op engang imellem og bare minde mig selv om hvor meget godt der er i mit liv. Det er sådan en måde for mig at fokusere på det gode og positive i stedet for at henfalde til negativitet.

Selvom livet engang imellem kan virke lidt uoverskueligt, så er det jo fantastisk. Nu da jeg har lært at det jo ligesom er mig selv der styrer mit liv og hvad vej mit liv bevæger sig så kan jeg jo selv vælge. Lige nu vælger jeg at have lidt run på iblandet masser af hygge og afslapning. For selvom jeg skal meget den næste tid så skal jeg så meget hyggeligt. Tænker i hvert fald at jeg slet slet ikke får lyst til at forlade min faster igen. Hun er for mig en kæmpe inspirationskilde samt nærmest et idol.  Tror vi kan snakke længe og meget.

Men meningen med dette indlæg er blot: Husk at stoppe op ind imellem, især midt i den travle trummerum, og mind dig selv om alle de fantastiske GLÆDER du har i dit liv, så kan man nemlig altid lidt længere hvis tingene skulle være blevet en smule sure i det <3

Sender jer alle KÆRLIGHED og LYS <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar