tirsdag den 20. september 2011

LiVeT :)

Hej derude i det ganske land <3

Ja jeg har i lang lang tid haft ideen til at skulle begynde at blogge. Har så meget indeni mig der bare må ud på en eller anden kreativ måde og som bare må ud til flere end blot de mennesker jeg kender og som kender mig.

Min tanke med min blog er at den skal handle om livet. Mit liv hovedsageligt men også om livets store spørgsmål samt alt det der er forunderligt og utroligt ved livet. Alt det vi sætter spørgsmålstegn ved og alt det vi tager for givet. Tjae kort sagt LIFE <3.

Jeg er en person der har haft mange udfordringer i mit liv, et menneske med en kæmpe bagage. Al denne bagage har bragt en enorm stor livskloghed med sig (hvis jeg selv skal sige det). Jeg er en ekstrem spirituelt interesseret pige. Min spiritualitet udvikler sig dag for dag. Jeg er enormt nysgerrig på alt og jeg undrer mig over ufatteligt mange ting. Desuden er jeg enormt kreativ og elsker at glæde andre. 

For mig er livet en gave. Sådan har jeg ikke altid haft det men efterhånden som jeg er blevet ældre og visere er jeg begyndt at ligge meget mere mærke til al den skønhed som livet indeholder. Jeg har fundet ud af at det ikke nytter at gå rundt og ruge over tingene og slet ikke fortiden. Livet er NU HER og det skal NYDES <3.

Men denne blog bliver starten på at vidergive min indre visdom, forundring, glæde og til tider måske små sure opstød. Jeg håber i er underholdt derude i det ganske land. Velkommen du kære skønhedens barn af Gud <3

Kærligt Lys og Kærlighed fra
Linette <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar