fredag den 23. september 2011

Du FaVrE nYe VeRdEn

Jeg er nu blevet den lykkelige ejer af sådan en smartfone som folket kalder disse nymodne telefoner. Gud hvor er sådan en bare fix. Jeg har i lang tid haft et lidt ambivalent forhold til disse telefoner af flere forskellige årsager. Hovedårsagen har bestemt været at mange af mine venner/veninder/bekendte som har haft sådan en i laaaaaaang tid netop sidder med denne fikse dimsedut konstant. Selv til en julefrokost har jeg oplevet en sidde med den under hele aftenen.

Jeg synes netop at man ikke er tilstede i en forsamling når man sidder med en telefon og det er uanset om den er smart eller usmart :D. Jeg har det bare sådan at når hovedet er begravet i en telefon så er man bare ikke 100% tilstede.

Normen er nok bare lidt anderledes med hensyn til telefoner nu end den var for bare et år tilbage. Mennesker rykker jo netop ved sine grænser hele tiden. Men nu forstår jeg så hvorfor folk bliver så grebet og som en dejlig veninde sagde så er det jo fremtiden så vi må hellere lære det.

Jeg håber dog ikke at jeg selv bliver en af de mennesker der bare ikke kan undvære den telefon og nettet med mere når jeg er i en social situation, for må indrømme jeg synes det er temmelig uhøfligt.

Men velkommen du favre nye verden, synes du er mega spændende. Hurra for teknologien og udviklingen <3

Ønsker alle en fantalastisk weekend <3

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig i, at selvfølgelig bliver man nødt til at følge med i tidens udvikling, men FOR POKKER. Jeg er også bare SÅ enig i, at desværre har langt de fleste glemt hvad almindelig høflighed vil sige! Jeg er bare SÅ træt af, at folk, når de er i selskab med andre - eller i hvert fald mig - ikke kan lade være med konstant liiiige at skulle glo på den telefon >.< Det er pisse irriterende for at sige det ligeud, og så absolut ikke 100% tilstede!

    Og nu er du jo en 100% alt-er-mit-eget-valg pige, så jeg er sikker på, du godt kan lægge den fra dig, når vi kommer forbi! ;)

    SvarSlet