mandag den 7. november 2011

TaK uNiVeRs

Hele dagen har jeg gået med en masse taksigelser i mit hoved. Jeg føler bare ikke det er nok for mig at fremsige dem inden i mig. De må bare ud i æteren. De må bare høres. <3

Sagen er den at jeg er så TAKNEMMELIG for så mange ting. Det er dog ikke altid man får sagt denne tak. Nogle gange føler man ikke at ordet tak er sigende nok. Men en ting er sikkert ordet TAK er et af de dejligste ord vi har i det danske sprog. <3

Om lidt vil du forneden kunne læse en MEGET LANG liste over ting jeg er taknemmelig for. I virkeligheden kunne jeg skrive stolpe op og stolpe ned om hvorfor jeg er taknemmelig for netop denne ting, situation, person eller noget helt fjerde. Men så var det nok nemmere at skrive en bog. Så jeg vil blot skrive navne, ord eller situationer. Det er ikke sikkert jeg får alt med. Men i virkeligheden er jeg taknemmelig for ALT OG ALLE i mit liv.Her er det der har fyldt mit hoved i dag, det der betyder aller mest, det der er ekstra særligt, det der rør mit hjerte dybt, det der får mig til at tude af glæde. Kort sagt det som bare liiiiige har en ekstra kærlig plads i mit <3 hjerte <3.

Men føl nu ikke modløshed selvom dit navn eller noget ikke står på min liste for husk jeg er TAKNEMMELIG FOR ALT OG ALLE I MIT LIV <3.

Men TAK UNIVERS FOR:

  • Thomas <3
  • Andrea <3
  • Sus M. <3
  • Rita <3
  • Min mor <3
  • Min far <3
  • Min familie især på min fars side <3
  • Moster Janne <3
  • Faster Inge <3
  • Min svigerfamilie <3
  • Mine niecer og nevøer (hver og en, bonus som rigtige) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
  • Min søster Malou <3
  • Mine bonus søstre <3 (Sis, Sus og Søs)
  • Mine absolut bedste og vigstigste venner i hele verden; Lars og Liza (ja og naturligvis deres overlækre unger som jeg praler med alle vegne) <3 <3 <3 <3
  • Tove <3
  • Mine gode og søde naboer <3
  • Mine spejderbørn <3
  • Mine spejderkolleger <3
  • Linea <3
  • Fimse <3
  • Kærlighed <3
  • Sande venner <3
  • Tro <3
  • Håb <3
  • Spiritualiteten <3
  • Tilgivelse <3
  • Fri vilje <3
  • Ytringsfrihed <3
  • Hjælp <3
  • Det okkulte <3
  • Den alternative verden <3
  • Nydelse <3
  • Massage <3
  • Spabade <3
  • Hamasbade <3
  • Saltvand <3
  • Glæde <3
  • Optimisme <3
  • Positivitet <3
  • Ærlighed <3
  • Mod <3
  • Min krop <3
  • Knus <3
  • KYS <3
  • Sex <3
  • Latter <3
  • Sjov og spas <3
  • Mennesker der TØR være anderledes og som står ved sig selv <3
  • Kreativitet <3
  • Dans <3
  • Udfoldelse <3
  • Sang <3
  • Dans <3
  • LYS <3
  • Liv <3
  • BØGER <3
  • Børn <3
  • Gode film <3
  • Fest <3
  • Godt humør <3
  • Humor (sort som hvid) <3
  • Naturen <3
  • Træer <3
  • Fugle og fuglesang <3
  • Duften af forår og efterår <3
  • Vinden <3
  • Havet <3
  • Sandet <3
  • Jorden <3
  • Sten <3
  • Ædelsten <3
  • Skaller <3
  • Engle <3
  • Gud <3
  • Feerne <3
  • Havfruer <3
  • Fantasi <3
  • Mestre <3
  • Ærkeengle <3
  • Doreen Virtue <3
  • Louise L. Hay <3
  • Moder jord (GAIA) <3
  • Min bil <3
  • Økologi <3
  • Vedvarende energi <3
  • Stegt flæsk (UHM) <3
  • Krydderurter <3
  • Omsorg <3
  • Frihed <3
  • Denne blog <3
  • Min fortid, nutid og fremtid <3
  • Penge <3
  • Mit bryllup <3
  • Gaver (både at få og give) <3
  • Jul <3
  • Fødselsdage <3
  • LIVET <3 <3 <3
  • Årstiderne <3
  • Mos <3
  • Dyr <3
  • Farver (specielt de lilla, lyserøde, blå og grønne) <3
  • Lyde <3
  • Smage <3
  • Hørelse <3
  • Frugt og grønt <3
  • Gåture <3
  • Min cykel <3
  • Blomster <3
  • Alle oplevelser med mit livs lys (Thomas <3)
  • Græsset <3
  • Kløvere <3
  • Himlen <3
  • Skyerne <3
  • Stjernerne <3
  • Solen <3
  • Månen <3
  • Take That <3
  • Rasmus Seebach <3
  • Agnes Obel <3
  • Oh Land <3
  • Mr. Gavin DeGraw <3
  • James Blunt <3
  • Enya <3
  • Enigma <3
  • Phil Collins <3
  • Aura <3
  • Lady Gaga <3
  • Shakira <3
  • Bon Jovi <3
  • Julie <3
  • Dirch Passer <3 <3 <3
  • Whoppy Goldberg <3 <3 <3
  • Tom Hanks <3
  • Twilligt sagaen <3
  • Åndelighed <3
  • Intuition <3
  • Drømme <3
  • Vejledere (fysiske som åndelige) <3
  • Ude og Hjemme <3
  • FARFAR <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
  • Cow Parade <3
  • Nødder <3
  • MARCIPAN (Apropo årstiden) <3
  • Min eventyrsskov <3
  • Healing <3
  • Power <3
  • Åbenhed <3
Jeg kunne faktisk blive ved. Nu ved jeg at disse ting, navne, situationer med mere alle er positive. Men jeg er faktisk taknemmelig for AL den modgang jeg har haft i mit liv, jeg er taknemmelig for det mørke jeg har set og oplevet, jeg er taknemmelig for de situationer der har været i mit liv ALLE SOM EN. For det som helhed har formet mig til den person jeg er i dag. Det har gjort mig stærk og vis. Det har betydet, at jeg kan hjælpe endnu flere på min vej. Det er fantastisk <3. Jeg elsker hele mig og alt hvad jeg indeholder. Jeg elsker livet <3 Jeg elsker mennesker <3 Jeg elsker jorden <3 Jeg elsker himlen <3 Jeg elsker dyrene <3 Jeg elsker ånden <3 Og DET/DE ELSKER MIG.

Vi er alle et med hinanden, vi har alle et ansvar. Livet er skønt, så lev det nu <3 TAK fordi du læste med <3 Tak fordi du er dig <3 TAK fordi du er i mit liv <3 TAK UNIVERS <3

Sender alle kærlighed og lys <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar